10 Οκτ 2010

Μην ασχολείσαι άλλο...


Δεν μου αρέσει που ακόμη ασχολείσαι μαζί μου. Που με ψάχνεις... Που ρωτάς... Που νοιάζεσαι... Δεν είναι δίκαιο αυτό που κάνεις. Όχι για μένα αλλά για εκείνη. Όταν αγαπάς, δίνεσαι. Δίνεσαι με όλο σου τον εαυτό. Δίνεσαι, γιατί θέλεις ο άλλος να έχει τα πάντα από σένα. Εσύ όμως ακόμη και εδώ είσαι τσιγκούνης. Θέλεις την "αγάπη" σου να τη μοιράζεις σε πολλά κομμάτια. Δεν γίνεται όμως. Η "αγάπη" σου είναι τόσο λίγη που δεν φτάνει ούτε για έναν... Φαίνεται πως κανείς δεν σου είπε ότι μοιράζουμε απλόχερα... ό,τι έχουμε μπόλικο. Το λίγο το κρατάμε για εμάς. Τι να μου κάνει ένα τόσο δα μικρό κομματάκι καρδιάς; Δεν μου φτάνει. Κράτα το για τον εαυτό σου. Ίσως κάποια μέρα συνειδητοποιήσεις ότι το... χρειάζεσαι. Εμένα δεν μου φτάνει. Κράτησέ το λοιπόν ή χάρισέ το εκεί που το χρειάζονται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου