1 Μαΐ 2012

...σε θέλω στη ζωή μου

Εγώ θέλω να κοιμάμαι πλάι σου… Και να σου λέω πόσο πολύ μου αρέσει να είμαι μαζί σου… Και να σου κρατάω το χέρι… Και να βγαίνουμε για φαγητό και να μη με νοιάζει που θα μου τρως το δικό μου… Και να γελάω ώρες ώρες με τη ζήλια σου… Και να σου δίνω cd που δεν θα τα ακούς, και να βλέπουμε μαζί ταινίες και να μαλώνουμε για το ραδιόφωνο… Και να σου λέω τι είδα στην τηλεόραση χθες το βράδυ… Και να μη γελάω με τα αστεία σου… Και να σε θέλω το πρωί αλλά να σ’ αφήνω να κοιμηθείς λίγο ακόμα... Και να φιλάω την πλάτη σου, και να χαϊδεύω το δέρμα σου... Και να σου λέω πόσο μα πόσο αγαπώ τα μαλλιά σου, τα μάτια σου, τα χείλη σου, το λαιμό σου, τα χέρια σου… Και να τρελαίνομαι όταν αργείς στα ραντεβού μας… Και να’μαι δυστυχισμένη όταν έχω άδικο… Και να’μαι ευτυχισμένη όταν με συγχωρείς… Και να χαζεύω τις φωτογραφίες σου… Και ν’ ακούω τη φωνή σου να μου ψιθυρίζει στ’ αυτί… Και να νιώθω το δέρμα σου πάνω στο δέρμα μου… Και να τρομάζω όταν θυμώνεις… Και να σ’ αγκαλιάζω όταν σε πιάνει αγωνία… Και να σε κρατάω σφιχτά όταν πονάς… Και να σε θέλω όταν σε μυρίζω… Και να κλαψουρίζω όταν είμαι πλάι σου, και να κλαψουρίζω όταν δεν είμαι… Και να κυλάει το σάλιο μου πάνω στο στήθος σου… Και να σε πλακώνω και να σε πνίγω τις νύχτες… Και να λιώνω όταν χαμογελάς και να διαλύομαι όταν γελάς… Και να σου γράφω ποιήματα, και να αναρωτιέμαι γιατί δεν με πιστεύεις… Και να μη σ’ αφήνω να σηκωθείς απ’ το κρεβάτι όταν πρέπει να φύγεις… Και να τριγυρίζω στην πόλη και να τη νιώθω άδεια χωρίς εσένα… Και να θέλω ό,τι θέλεις… Και να νομίζω πως χάνομαι, αλλά να ξέρω πως πλάι σου είμαι ασφαλής… Και να σου μιλάω για ό,τι χειρότερο έχω μέσα μου… Και να προσπαθώ να σου δίνω ό,τι καλύτερο έχω μέσα μου… Και να σου λέω την αλήθεια αν και κατά βάθος δεν θέλω… Και να προσπαθώ να είμαι ειλικρινής γιατί ξέρω πως το προτιμάς… Και κάπως με κάποιο τρόπο να σου εκφράζω έστω και λίγο τον ΕΡΩΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου