2 Ιουν 2010

Χρυσή αστερόσκονη



Έψαξα παντού να βρω
κάτι για να ξεχαστώ
απ’ την πλήξη μου την τόση
κάτι για να με γλυτώσει.

Ταξίδεψα ως την άκρη τ’ ουρανού
σε μέρη μόνο για το νου
και βρήκα μέσα σε κουτί
αστερόσκονη χρυσή.

Με αστερόσκονη χρυσή
τα όνειρα μου θα γεμίσω
και θα φτιάξω από την αρχή
τον κόσμο που εγώ θα ζήσω.

Με αστερόσκονη χρυσή
και μ’ ένα μαγικό ραβδί
τον πρίγκιπα μου θα πλανέψω
και κάστρα μαγικά θα πλέξω.

Και αν όλα τα’ χω κάτι μου λείπει
ο κόσμος γύρω μου ζει μες στη λύπη
γι’ αυτό και εγώ στον ουρανό
σ’ ένα σύννεφο μικρό
την αστερόσκονη θ’ αφήσω
βροχή χρυσή για ν’ αρχινήσω.

2 σχόλια:

  1. έτσι μπράβο...keep xrysoskon-ing! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρχικά αναζήτησα μια φωτογραφία για το blog μου .. ετσι έπεσα πάνω σου.. σε ευχαριστω για το χαμογελο που μου χαρισες, καλη προτωχρονια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή