11 Ιαν 2010

Τι είναι το μαζί;


Μαζί είναι να κοιμάμαι στην αγκαλιά σου... και όταν κουράζεσαι, να γυρνάς πλευρό και να κολλάς πάνω μου για να νιώθεις ότι είμαι εκεί... Μαζί είναι να ξυπνάω το πρωί από την ανάσα σου στο λαιμό μου... να ανοίγω τα μάτια και ν' αντικρίζω το πρόσωπο σου...
να σου φτιάχνω και να μου φτιάχνεις τον καφέ, να λέμε χαζά, να γελάμε και να ανυπομονούμε να ξαναμπούμε στο σπίτι μας το απόγευμα μετά τη δουλειά, πριν καν να έχουμε φύγει για το γραφείο το πρωί...
Μαζί είναι να βάζω το κλειδί στην κλειδαριά, και να ξέρω πως μπαίνοντας θα αντικρύσω το χαμογελαστό σου πρόσωπο κι εσύ το δικό μου...
Μαζί είναι να γυρίζω πρώτη στο σπίτι και να αφουγκράζομαι τον ήχο του αυτοκινήτου, τα βήματά σου, το κλειδί στην πόρτα - και τότε μόνο να φωτίζεται το πρόσωπο μου...
Μαζί είναι να γυρίζεις πρώτος στο σπίτι και να μου ανοίγεις με χαρά την πόρτα, γιατί αφουγκραζόσουν πότε θα έρθω...
Μαζί είναι να κουρνιάζω στην αγκαλιά σου... και εσύ στη δική μου...
Μαζί είναι να γεμίζεις νερά το μπάνιο, να σε μαλώνω και να γελάμε...
Μαζί είναι να καίω το φαγητό και εσύ να λες "δεν πειράζει"...
Μαζί είναι να σκεφτόμαστε τα ίδια πράγματα και να τα λέμε ταυτόχρονα...
Μαζί είναι να με κοιτάς στα μάτια και να βλέπεις τα πάντα...
Μαζί είναι να... αργώ στα ραντεβού μας και εσύ αντί να δυσανασχετείς... να με περιμένεις με μεγαλύτερη λαχτάρα...
Μαζί είναι να νιώθουμε ένα σώμα, μια ψυχή, μια καρδιά, ένας άνθρωπος...
Μαζί είναι τα δύο που συμπληρώνονται, και είναι πια Ένα..
Μαζί είναι εσύ κι εγώ, εγώ κι εσύ...
Μαζί είναι η ευτυχία, η χαρά κι ο Έρωτας...
Μαζί, γιατί δεν αντέχεται η μοναξιά…

1 σχόλιο: