16 Φεβ 2015

Αντί για δώρο...



Έρωτας είναι να με ψάχνεις με το βλέμμα σου μέσα στον κόσμο για να δεις αν περνάω καλά, ακόμη και όταν δεν είμαι δίπλα σου, να μου τηλεφωνείς για να ακούσεις τη φωνή μου, άσχετα αν αποχωριστήκαμε λίγη ώρα πριν, να βρίσκεις χρόνο μέσα στον πανικό της δουλειάς σου, να έρθεις έστω και για λίγο και εγώ να σου ζητώ... μείνε 2 λεπτά ακόμη..., να μου λες κουμπώσου για να μην κρυώσεις, να μου χαϊδεύεις το μάγουλο και να με αποκαλείς "γιαβράκι μου", να γελάς με τα αστεία μου, να κρύβω την αγαπημένη σου σοκολάτα στο συρτάρι σου, να σου αρέσει που σε ζηλεύω πολύ, να νευριάζεις όταν καμιά φορά δεν απαντώ στο τηλέφωνο και εγώ να στεναχωριέμαι, να θυμώνεις μαζί μου και να το κρατάς... για να βάλω, όπως λες, μυαλό..., να μου κάνεις τα χατίρια, αλλά να μην το παραδέχεσαι ποτέ γιατί θα πάρουν τα μυαλά μου αέρα, να είμαι κάθε πρωί το πρώτο σου τηλεφώνημα για να με ξυπνήσεις... μη τυχόν με πάρει ο ύπνος... και αργήσω στη δουλειά... να μου χαμογελάς και να μου κλείνεις από μακριά το μάτι, όταν δεν είμαστε μόνοι... και αυτό να είναι το κρυφό μας μυστικό… να σου λείπω όταν δεν… μπορώ να είμαι μαζί σου και να βρίσκεις τρόπο να μου δείχνεις ότι όσο καλά και αν περνάς... σκέφτεσαι τον... "μπελά" σου... να νοιάζεσαι αν έχω ξύλα για το τζάκι, μήπως και κρυώσω, να με μαλώνεις όταν περπατάω ξυπόλητη τον χειμώνα, να με εκνευρίζεις ΕΠΙΤΗΔΕΣ μόνο και μόνο για να δεις τις γκριμάτσες μου, να με κοιτάς με εκείνο το... πονηρό σου βλέμμα, όταν είσαι ένοχος, να μη χάνεις ευκαιρία να με ακουμπάς... τυχαία... να είσαι δίπλα μου στις δύσκολες στιγμές μου, να χαίρεσαι με τη χαρά μου, να θες να σ' αγαπάω, να θέλω να μ΄αγαπάς... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου